top of page

如何提高回頭率?- 整體客戶體驗



大部分初創社企既營業問題為客源不足,當中45%係不懂營銷,20%係服務質素問題。前者令到新客稀少,後者則令到新客唔再幫襯。要提升客量同回頭率,社企可以透過設計「整體顧客體驗」(Total Customer Experience) 去提高吸引力。 整體顧客體驗係企業既管理理念,將顧客放為首位。透過建立獨特既企業形象、提供高質素服務,並與顧客建立關係,從而提升顧客滿意度。


1. 建立獨特的企業形象 社企扶貧助弱既形象成功吸引部分消費者光顧,例如64%受訪者係因為社企可以達到助人自助既效果,57%就覺得好有意義。當一間企業既經營理念符合消費者既期望,自然就會吸引更多客人。 2. 提供高質素服務/產品 當社企獨特形象成功吸引消費者,要留住客人就要高質素服務!高質素服務是指服務或產品符合消費者期望,成為企業口啤,吸引消費者了解、購買、繼而重複光顧。 3. 與顧客建立關係 要令顧客注意企業,首先要讓他知道企業對個人有幫助,或者可以實現他的願望。透過溝通、回饋意見,發掘他們的期望和需要,從而設計最適合他們的服務和產品,建立長久關係。 即使一間企業有再好既理念,都需要用營銷手法同高質素服務去吸引客人、留住客人。如果你都有創業既諗法,就記住要由顧客觀點出發,設計最適合佢地既服務同產品!


bottom of page